[{"type":"span","children":[{"text":"Lär dig mer"}]}]

Ett program anpassat för dig!

PersonligaPoints™ hjälper dig att gå ner i vikt samtidigt som du äter maten du älskar och lever livet fullt ut.

Kickstartsmeny 2

Kicka igång dina nya hälsosamma vanor med en meny som förenklar din vecka. Den är fylld med massa läckra recept och funkar lika bra oavsett din PersonligaPoints-budget.
Publicerad 12 maj 2020

Matplaneringen börjar för de flesta med kvällsmaten. Vet vi bara vad vi ska äta till kvällsmat blir det enklare att planera in en smart lunch (ofta kanske gårdagens middag?), frukost och mellanmål. Därför har vi vänt på dygnet och börjar med middagarna, allt för att på bästa sätt hjälpa dig till hälsosamma vanor. Så här tänker vi:

Middagar

Ofta är det svåraste att komma på vad vi ska äta till kvällsmat. Vi tipsar därför om middagar för veckans alla dagar, som dessutom passar utmärkt att ha i lunchlådan dagen efter så att du slipper tänka på det! 

Luncher

Får du inga rester över från middagen kan du prova någon av våra snabba luncher. Dessa kan du självklart även äta till kvällsmat om det passar dig bättre.  

Frukost & mellanmål

De flesta av oss äter samma frukost varje dag. Vill du variera dig och hitta ny inspiration finns förslag på goda frukostar och mellanmål längre ner på sidan.