En dag med mittWW - Grön plan

Med mittWW Grön kan du spendera din SmartPoints®-budget på den maten du älskar! Så här kan en dag av mat se ut.

Frukost

 

Yoghurt med banan, jordgubbar och valnötter

 

Lyxa till din morgonyoghurt med en jordgubbspuré, banan, valnötter och skivade jordgubbar. Ett härligt sätt att starta dagen på!
 
5 SmartPoints per portion

Lunch

 

Asiatisk nudelsallad med räkor och sparrisbroccoli​

 

En smarrig asiatisk räksallad med svarta nudlar, koriander, salladslök och sparrisbroccoli. Dressad med en sesam- och limedressing. Enkelt, gott och snabbt.

8 SmartPoints per portion

Mellanmål

 

Mackor med avokado, kalkon och pocherat ägg

 

Pocherat ägg, mosad avokado, tomat och kalkon på rostat bröd är riktigt gott!

 

7 SmartPoints per portion

Middag

 

Kryddig kycklinggryta​

 

Älskade vardagsmat! När vardagen smakar såhär är det ju nästan att man vill att helgen bara ska ta slut. Härliga, varma kryddor smaksätter denna krämiga kycklinggryta. Och så till den - ett smakrikt basmatiris. 

 

8 SmartPoints per portion

Kvällssnacks

 

Fruktsallad med valnötter​

 

Är du sugen på något på kvällen är fruktsallad är det perfekta valet. Och toppad med valnötter blir det ännu bättre!
 
2 SmartPoints value per portion
Vill du veta mer om vårt nya program mittWW?

Allas behov av viktminskning är olika. Det är därför vårt nya program anpassas för att göra det lättare för dig att gå ner i vikt.